Avaluació de la formació a les administracions públiques

20/11/2009 09:00

 

Fa anys que l'Escola d'Administració Pública de Catalunya té l'objectiu estratègic de millorar l'avaluació de l'aprofitament de la formació, per tal d'aconseguir que es vegi com una inversió i no com una despesa. Per això, cal l'aportació d'evidències clares que generin credibilitat i que afavoreixin el reconeixement del retorn de la inversió (ROI).
L'any 2004 la Comissió Tècnica de Responsables de Formació de la Generalitat va aprovar un Pla únic d'avaluació, que assigna a cada línia de formació determinats nivells d'avaluació. Des d'aquell moment, s'ha incrementat progressivament el nombre d'activitats que incorporen l'avaluació dels aprenentatges, i s'ha avançat en la comprovació de la seva transferència a la realitat professional de les persones que hi han participat. El camí, però, és llarg.
Per això, amb aquesta jornada volem fer un pas endavant i impulsar projectes nous d'avaluació a tots els nivells, fins al més complex, d'una manera realista, presentant una metodologia pràctica que ho faci possible. Aquesta és la proposta de Jack Phillips, una de les veus més qualificades del panorama internacional, un expert reconegut i un professional de l'avaluació en tots els nivells. D'altra banda, la finalitat de la Jornada també és compartir experiències en l'àmbit de les comunitats autònomes que posin en relleu com el món de la formació contínua avança cap a la qualitat.
 
Dates i inscripcions
Dia i hora:
Divendres 20 de novembre del 2009,
de 9 a 14.30 h i de 16 a 18.30 h

LLoc:
Escola d'Administració Pública de Catalunya
C/ Girona, 20
08010 Barcelona
Inscripcions:
- Adm. Generalitat: EPOCA | Resp. formació
- Adm. local: en línia